Selasa, 24 Jun 2014

INFO ANTARA SEBAB TAK TURUN BERAT


Kebanyakan orang tidak mengenali jenis gemuk @ lemak yang dihadapi oleh sesetengah mereka .. 

Jika gemuk daging kita memerlukan masa atau mengikut peringkat sama ada membakar lemak > mencairkan lemak dan membuang lemak ..

jika kita mempunyai masalah gemuk daging ? masa untuk menurunkan berat badan mungkin 1 hingga dua bulan ..
(GEMUK TEPU ATAU GEMUK DAGING NI akibat kita tidak pernah merawat usus kita dan tidak pernah membuang lemak sehingga lemak menjadi keras dan tepu )

jenis gemuk atau lemak angin mudah untuk menurunkan berat badan .. untuk mengenalpasi jenis gemuk ini adalah seperti berikut
1) selalu buang angin
2) sakit kepala
3) mengalami sakit perut tapi sukar membuang

jenis gemuk yang terakhir adalah gemuk air .Rata rakyat kita tidak mengenali jenis gemuk kita .. jenis gemuk ini memngambil masa yang paling cepat untuk menunjukan kesan .. kebiasaan orang yang gemuk air ni dalam sebulan mudah untuk turun 10kg .. so jika kita kenal tahap gemuk kita yang mane mudah untuk turun 10kg .. (Kebiasan orang gemuk air ni selepas bersalin anak 1 dan 2 )

Masalah ini berpunca daripada cara pemakanan kita dan waktu pemakanan kita .. kamai mencadangkan untuk mengambil 1lagi produk untuk membersihkan toksin dalam badan dahulu sebelum kita turun 10kg atau 20kg ..

• Natural Detox Formula adalah untuk membantu membersihkan usus kita bgi membasmi toksin dalam perut kita yang selama ini menjadi penyebab kepada penyakit ..so detox ini dapat mempercepatkan lagi penurunan berat badan dan mencegah penyakit yang bermula daripada usus kita tanpa kesan sampingan

sms/whatsapp "nak slim" ke 01126093727



Tiada ulasan:

Catat Ulasan