Pellavina White Coffee

Rabu, 26 November 2014

Susu Bertambah Dengan Umma Lacto! Memang Awesome!

KELEBIHAN UMMA LACTO: 

-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut


#UmmaLacto booster susu ibu Terbaik

Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727


TESTIMONI UMMA LACTO >> KLIK SINI


Berzikirlah

Assalamaualaikum dan selamat pagi semua, alhamdulillah hari-hari sentiasa hari yang penuh nikmat kasih sayang allah swt dan hari-hari yang membahagiakan =)

Takde masalah ke saya ni ?? hehehe setiap orang punye masalah, masalah besar atau kecil, sikit atau banyak bergantung kepada cara seseorang menghadapinya, Jika kita rasa susah, sukar, beratnya ujian dan masalah yang allah swt timpakan pada kita ni...STRESSNYA JIWA

TOLONG  BERHENTI  FIKIRKANNYA  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kosongkan fikiran sekejap, buang segala serabut yang dijiwa tue....Renungkan betapa besarnya nikmat allah swt yang kita dapat setiap hari, nikmat bernafas, nikmat makan dan minum, nikmat kesihatan yang baik, nikmat keluarga bahagia, nikmat rezeki yang melimpah ruah, nikmat kesenangan dan pelbagai lagi. Jika masih resah juga, itu tandanya kita tak cukup santapan rohani, jadi ape nak buat ??????

BERZIKIRLAH....INSYAALLAH PASTI HATI AKAN TENANG 

Subhanallah

Alhamdulillah

Allahuakbar 

JANJI ALLAH SWT ITU PASTI   =) =)


Hilang 5kg !! Berpuashati sangat dengan PELLAVINA !!!

Alhamdulilah ada sharing lagi dari pengguna SET SLIMMING PELLAVINA  !!! 

sebelum ini dah cuba berbagai produk "HOT" tetapi tidak berkesan juga, dan bertekad nk cuba produk PELLAVINA .. alhamdulilah masalah lemak degil dan lemak tepu hilang sekelip mata .. perubahan besar dalam hidup beliau ..

p/s yang diluar sana masih tercari2 produk berkesan please.. rujuk kami untuk mendapatkan maklumat produk PELLAVINA SLIMMING DAN PELLAVINA DETOX 


sms/whatsapp "nak slim" ke 01126093727 

banyak lagi testimoni lain di >> KLIK SINI



Selasa, 25 November 2014

PETUA HILANGKAN PARUT JERAWAT (* _*)

MASALAH  Jerawat Oh Jerawat !!!  
dah habis masalah Jerawat !!   Alahai  MASALAH parutnya pulak yang menyemak di muka huhuhu memang inilah yang selalu dirisaukan oleh kaum perempuan kan ? Arda pun same hehehe kalo mengadap cermin tue asyik duk bilang banyak mana jerawat kat muka, tak cukup setakat belek aje, tangan pun gatai sama nak picit-picit huhuhu akhirnya muncul plak masalah baru, alamak berparutla plak ...hushh nak selpie pun takleh gini hehehe

Banyak sebenarnya petua mak-mak nenek kita dolu-dolu, petua camana nak hilangkan masalah parut kat muka akibat jerawat dan nak bagi jerawat tu segan sikit nak menempel kat muka tue, meh Arda kongsi petua orang lama yang sememangnya digunakan sejak turun temurun !!

Boleh cuba mana-mana cara berikut...

1. Kulit kayu manis dan madu lebah :
Asah kulit kayu manis dan campurkan dengan madu lebah. Tempelkan pada muka yang berparut setiap malam. Cucilah esok paginya menggunakan air suam.

2. Timun :
Kisar timun dan tapiskan airnya. Tampalkan hampas timun pada muka. Biarkan setengah jam. Kemudian cuci bersih dengan air suam.

3. Daun senduduk
Rendam beberapa helai daun senduduk, sedikit cekur dan segenggam beras. Kemudian giling hingga lumat. Sapukan pada parut muka dua kali seminggu.

4. Daun sirih muda :
Tumbuk sepuluh helai daun sirih muda. Tempelkan pada muka terutama pada bekas jerawat . Setelah kering, cuci muka dengan air bersih. Amalkan tiga kali seminggu.

5. Madu :
Ambil sedikit madu. Campurkan dengan bedak sejuk. Tekapkan bedak tersebut ke tempat yang ada kesan jerawat. Lakukan sekurang-kurangnya dua hari sekali.

6. Kulit kayu manis :
Tumbuk beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan dengan sedikit air. Tempelkan pada parut jerawat dan amalkan selalu.


Boleh pilih-pilih mana-mana yang suka nak buat, tapi kalo dah malas nak asah kulit kayu manis tue, haaa meh nak habaq mai, ade yang lebih mudah, Arda dah tolong mudahkan kerja-kerja nak menyental jerawat degil dan parutnya tue !!! 

Jom pakat cuba 

SABUN PEWITT >>> EXTRACT KULIT KAYU MANIS/BUNGA CENGKIH !!! Detail >> KLIK SINI

Selamat Mencuba ^^


Isnin, 24 November 2014

JoM Selami MeSej TeRsEmBuNyI Di SiNi !!!!

Suatu hari seorang suami pulang kerja dan mendapati tiga orang anaknya sedang berada di depan rumah. Semuanya bermain lumpur, dan masih memakai pakaian tidur. Bererti semenjak bangun tidur, mereka belum lagi mandi dan belum menukar pakaian

Si suami melangkah menuju ke dalam rumah . Dia mendapati kotak-kotak bekas bungkusan makanan bersepah di mana-mana. Pintu depan rumah dalam keadaan terbuka.

Setelah dia melewati pintu dan memasuki rumah, masyaAllah, rumah seperti tongkang pecah. Ada lampu yang pecah, ada sejadah yang tertempel dengan gula-gula getah di dinding. Televisyen dalam keadaan terpasang dan dengan pembesar suara pada tahap maksimum. Mainan kanak-kanak bertebaran di mana-mana. Pakaian kotor bertaburan ke seluruh penjuru ruangan.

Dapur? Ooooh di dalam sink penuh dengan piring kotor. Sisa makanan pagi masih ada di atas meja makan. Pintu dapur terbuka lebar.

Si suami naik ke tingkat atas. Dia melangkah mainan kanak – kanak yang berserakan itu. Dia memijak pula pakaian yang berserakan tersebut. Si suami cuba mencari isterinya, siapa tahu ada masalah serius dengannya.

Pertama sekali dia dikejutkan oleh air yang melimpah dari bilik air, semua tuala berada di atas lantai dan basah kuyup. Sabun telah berubah menjadi buih. Cermin penuh dengan contengan lipstik. Si suami bergegas ke bilik tidur, dia dapati isterinya sedang baring – baring sambil membaca komik!

Melihat aksi panik si suami, si isteri memandang kepadanya dengan tersenyum. Dengan penuh kehairanan si suami bertanya, “Apa yang terjadi hari ini wahai sayangku?!”.

Sekali lagi si isteri tersenyum seraya berkata,“Bukankah setiap kali pulang kerja abang bertanya dengan penuh tidak puas hati, ‘Awak buat apa kat rumah hari ini wahai isteriku?’, bukankah begitu wahai suamiku tersayang?!”

“Betul” jawab si suami.

“Baik” kata si isteri, “Hari ini, saya tidak melakukan apa yang biasanya saya lakukan, semoga dengan itu abang tahu apa yang selama ini saya buat di rumah”.

Mesej yang ingin disampaikan adalah:

1. Penting sekali untuk semua orang memahami, bahawa orang lain bermati-matian dalam menyelesaikan tugasnya, dan betapa besar pengorbanan yang telah dilakukan oleh orang lain itu agar kehidupan ini tetap berjalan lancar....

2. Dan agar kita tidak menganggap bahawa kitalah satu-satunya orang yang berkorban, menanggung derita, menghadapi kesulitan dan masalah serta menyelesaikannya.....

3. Dan jangan anggap bahawa orang-orang yang ada di sekelilingnya, yang nampak santai, dan diam, jangan dikira bahawa mereka tidak mempunyai sumbangan apa-apa....

4. Oleh kerana itu, hargailah jerih payah dan sumbangan orang lain dan jangan melihat dari sudut pandang yang sempit......

Untuk Para Suami


Jika seorang isteri menangis
dihadapanmu….
“hargai lah ia sblm terlewat…”
Jika seorang isteri menangis
dihadapanmu,
itu bererti dia tidak dapat
menahannya lagi…
Jika kau memegang tangannya saat
dia menangis, pasti tenang hatinya
Seorang isteri tidak akan menangis
dengan mudah, kEcuali didepan orang
yang sangat dia sayangi, dia akan
menjadi lemah!
Seorang isteri tidak akan menangis
dengan mudah, hanya jika dia sangat
menyayangimu.

Dibalik KELEMBUTANNYA dia memiliki
kekuatan yang begitu dahsyat..
TUTUR katanya merupakan
KEBENARAN..
SENYUMAN’nya adalah SEMANGAT
bagi orang yang dicintainya. .
Dia TERSENYUM bila melihat temannya
tertawa..
Dia TERHARU Dia MENANGIS bila
melihat KESENGSARAAN pd org2 yg
dikasihinya. ..
Dia mampu TERSENYUM dibalik
KESEDIHAN’nya.

Terima kasih sudi update SABUN PEWITT dah sampai !!!


Sabun piwwiiitttttt!!.... EXTRACT KULIT KAYU MANIS/BUNGA CENGKIH

KELEBIHAN
€ menghilangkan jerawat batu
€ menghilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan pori-pori kulit
€ menyihatkan kulit(vitamin-c)
€ menyegar kulit muka .
€ mengawal minyak berlebihan
€ mengekalkan kelembapan kulit
€ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
€ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
€ membuang toksin pada wajah
€ mengahalang blackhead dan whitehead
€ TAK BAYAR LEBIH ..

KANDUNGAN
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun-temurun tok
® extract collagen
® vitamin C
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
® 3 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulilkan kulit dari kesan parut jerawat .
® vitamain C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..

sms/whatsapp "sabun pewitt" ke 01126093727 









STRESS dengan masalah BERAT BADAN?? Dah cuba macam-macam produk tapi TAK BERKESAN??


Duit habis beribu BERAT BADAN masih sama !!

Jangan risau kami boleh bantu anda...
Kalau anda berjaya turun 10kg dalam 1bulan kami beri RM1000 !!
Dengan Set Slimming Pellavina, semua masalah anda akan selesai..
Dah ramai yang berjaya turun..

sms/whatsapp "nak slim" ke 01126093727 

banyak lagi testimoni lain di >> KLIK SINI




hilangkan bintik hitam di kulit muka!


Potong separuh buah lemon, tuangkan 3 atau 4 titik madu ke buah lemon tersebut dan gosokkan ke muka anda. Biarkan campuran selama 5 minit sebelum membasuh muka anda dengan air sejuk. Air dari buah lemon turut membantu mengurangkan tanda-tanda di muka manakala madu pula adalah pelembap semulajadi yang berkesan

Artikel ni Arda jumpa je, belum cuba lagi keh keh keh cadangnya nak cuba ni, jom kita cube sesama, pasni kite share ye =) =) 

Rahsia 10kg sebulan Dikongsi !!


"CuBa SeKoTaK DuLu SBB aDa YaNg HiLaNg 7KG SeMiNgGU !! "
JOM KURUS BERSAMA NATURAL SLIMMING FORMULA .
cuba minggu ni. Minggu depan dah hilang 7kg !!! .. compen hubby suka

sms/whatsapp "nak slim" ke 01126093727 

banyak lagi testimoni lain di >> KLIK SINI






Ahad, 23 November 2014

Memang terbaik la produk ni !!

Dulu jenis gemuk air, dulu tunang nak ambil kat tempat kerja soh aku melintas jalan , segan agaknya .. time balik kerja jarang ajak minum atau makan2 ...
lepas je ambil produk hi .. perhhhhh !!berat badan saya hilang 8kg , my tunang terus hantar rombongan meminang !! ... sy nak share gak la apa yang pakai ni ..
xperlu bersenam
xperlu berpantang makan ketat
xperlu hbs beribu2 ringgit
xperlu habiskan masa dengan produk yang tak berkesan
bahan yang dijamin HALAL
Jangan menyesal jika suami pandang jauh sebb nak saving je .. cpt2 "nak slim" ke 011-26093727 sy akan guide uallos



Jumaat, 21 November 2014

RAHSIA SURAH AL-KAUTSAR


Surah ini adalah surah yang paling pendek dalam Al Qur'an, hanya
mengandungi 3 ayat dan diturunkan di Makkah dan berasal
dari sungai di Syurga. Kolam sungai ini diperbuat dari pada
batu permata yang indah dan cantik.
Rasanya lebih manis dari pada madu, warnanya pula lebih putih
dari pada susu dan lebih wangi dari pada kasturi.
Surah ini disifatkan sebagai surah penghibur hati Nabi Muhammad
SAW, karena diturunkan ketika baginda bersedih atas kematian 2
orang yang dikasihinya, yaitu anak lelakinya Ibrahim dan bapak
saudaranya Abu Thalib.
Berbagai khasiat terkandung di dalam surah ini dan boleh kita
amalkan, diantaranya ialah :
1. Ketika hujan, bacalah surah ini dan berdo'a. Insya Allah, do'a kita dikabulkan oleh Allah SWT
2. Ketika kita kehausan dan tiada air, bacalah surah ini dan gosok
di leher. Insya Allah hilangkan rasa dahaga.
3. Ketika kita sering sakit mata, seperti berair, gatal, bengkak.
Sapukan air tawar yang sudah dibacakan surah ini sebanyak 10x
pada mata.
4. Ketika rumah dipercayai terkena sihir, bacalah surah ini
10x. Insya Allah, Allah SWT memberi ilham kepada kita dimana letaknya sihir itu.
5. Jika kita membaca surah ini 1.000x. Insya Allah rezeki kita akan bertambah.
6. Jika kita rajin membaca surah ini. Insya Allah hati kita akan menjadi lembut dan khusyuk ketika menunaikan shalat.
7. Jika ada orang teraniaya dan terpenjara, bacalah surah ini
sebanyak 71x. Insya Allah, Allah SWT akan memberikan bantuan kepadanya karena dia tidak bersalah tetapi dizhalimi.
Rasulallah SAW bersabda :"Barang siapa yang menyampaikan 1
(satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka
walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia
akan tetap memperoleh pahala." (HR. Al-Bukhari)
Subhanallah

Baby Tak Puas Minum Susu Ibu Sebab Susu Makin Kurang ??

Kekurangan Susu Badan?
Tidak Mampu Menyimpan Stok Susu Untuk Bayi Anda? 
Penat Memerah Tapi Hanya Sedikit Yang Keluar? 

”Biar Umma Lacto bantu! 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Siapa yang memerlukannya?
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
v Ibu yang breastfeed
v Ibu yang breastfeed waktu pantang
v Ibu breastfeed yang sedang pregnant
v Ibu breastfeed tetapi susu mulai kering
v Ibu bekerja yang breastfeed tetapi susu sikit

**Sekotak mengandungi 10 sachet

SERIBU SATU KEBAIKAN DALAM UMMA LACTO

-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut

#UmmaLacto booster susu ibu Terbaik

Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727



Macamana Nak Langsing Cepat ??

Ramai yang tanya camni hihihi  Insyaallah dengan pengunaan secara konsisten dan amalkan gaya pemakanan yang sihat dan seimbang,  cepat je boleh turun !!! 

Alhamdullilah....wah makin hari makin ramai yang berjaya dengan produk kami ..ramai plak org nk try produk PELLAVINA....dh cuba mula la nk repeat ORDER...hehehe

sms/whatsapp "nak slim" ke 01126093727 

Kini bertambah yakin dengan PELLAVINA SLIMMING DAN PELLAVINA NATURAL DETOX !!





Demam Sabun Pewitt melanda !!!

Alhamdulilah hari2 banyak order 

Penangan Sabun pewitt memang Terbaik !!!





KELEBIHAN

€ mengihalangkan jerawat batu
€ mengilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan kulit
€ menyihatkan kulit
€ muka andar berasa segar .

KANDUNGAN
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun temurun tok
® extract collagen
®extract gluta
® vitamin c
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan bintik-bintik hitam
® 3 collagen = mencantikan kulit dan mencerahkan kulit
® 4 gluta = melembabkan kulit wajah
® 5 vitamin C = menyihatkan kulit dan merawat sel kulit mati .

jom cuba segera sebelum kehabisan stok !! 
sms/whatsapp "sabun pewitt" ke 01126093727 





Khamis, 20 November 2014

MENGATASI SINKI TERSUMBAT

Assalamualaikum dan selamat petang buat semua =) 

Hari ini nak share sikit pasal,  Cara nak atasi masalah sinki tersumbat, caranya mudah aje, semudah abc hehehe :
Cuba masukkan  garam kasar (sukatan sesuka hati banyak lagi bagus) di dalam saluran sinki tersumbat. Selepas itu tuangkan air panas baru mendidih di dalam lubang sinki. Ulang beberapa kali hingga perjalanan air lancar semula. Insyaallah menjadik !!

#selamatmencuba
#petuasurirumah
#petuasuperwomen



Tips Hilangkan Masalah Jerawat di Muka

MASALAH , MASALAH , MASALAH ?
Masalah jerawat?
Masalah warna kulit tidak rata?
Masalah parut/lekuk bekas jerawat?
Masalah kulit kusam
Masalah kulit muka gelap
Masalah kedutan?


Jom setelkan dengan hanya SABUN PEWITT !!!  

dah ramai dah yang takjub dengan keajaibannya hehe sampai tak menang tangan kami dibuatnya, hari-hari mau pos laju keh keh keh 

Jom saya share khasiatnya yang memang tiada tandingannya, ramuan semulajadi turun-temurun biasa-biasa sahaja sebenarnya tapi hasilnya sangat luarbiasa !! 
KELEBIHAN

€ mengihalangkan jerawat batu
€ mengilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan kulit
€ menyihatkan kulit
€ muka andar berasa segar .

KANDUNGAN
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun temurun tok
® extract collagen
®extract gluta
® vitamin c
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan bintik-bintik hitam
® 3 collagen = mencantikan kulit dan mencerahkan kulit
® 4 gluta = melembabkan kulit wajah
® 5 vitamin C = menyihatkan kulit dan merawat sel kulit mati .

jom cuba segera sebelum kehabisan stok !! 
sms/whatsapp "sabun pewitt" ke 01126093727 


Rabu, 19 November 2014

Licinkan Kulit Muka anda dengan SABUN PEWITT !!!

Terima kasih Sis .

Cara guna mudah sahaja.. gosok sabun sehingga berbuih dan sapukan pada kulit muka sehingga sekata .. biarkan seketika. Kemudian bilas dengan air bersih . 

CADANGAN PENGGUNAAN: .
Pagi - tenghari - magrib - malam(sebelum tidow) 


KELEBIHAN
€ mengihalangkan jerawat batu
€ mengilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan kulit
€ menyihatkan kulit
€ muka andar berasa segar .

KANDUNGAN
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun temurun tok
® extract collagen
®extract gluta
® vitamin c
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan bintik-bintik hitam
® 3 collagen = mencantikan kulit dan mencerahkan kulit
® 4 gluta = melembabkan kulit wajah
® 5 vitamin C = menyihatkan kulit dan merawat sel kulit mati .




sms/whatsapp "sabun pewitt" ke 01126093727 =) 



Tercari-cari Bagaimana Caranya untuk Menghilangkan Parut Jerawat yang terdapat di Muka?

Uolss berasa malu dengan pandangan orang sekeliling? Usah risau. Disini disertakan petua untuk menghilangkan masalah parut jerawat yang anda dialami.

Antara petua yang dapat dikongsikan disini ialah:

• Parut jerawat baru yang kelihatan hitam dapat diatasi dengan melakukan scrub untuk menanggalkan sel kulit mati. Lakukan scrub seminggu 2 kali atau mengikut peraturan pemakaian dan hasilnya kulit akan kelihatan sihat dan mulus.Tapi jangan lakukan scrub ketika kulit berjerawat dan meradang kerana ini akan menyebabkan radang menjadi semakin teruk.

• Selain itu, boleh menggunakan sabun yang mengandungi glikolic acid atau AHA, untuk menanggalkan sel kulit mati. Agar jerawat tidak berparut hitam atau berbekas , elakkan dari memicit jerawat kerana dapat merosakkan struktur kulit. Ini menyebabkan parut menjadi semakin gelap dan susah untuk dihilangkan.

Dapat tak? Jangan risau, ada lagi petua yang akan dikongsikan disini. Cuba tengok petua dibawah ini. Mungkin boleh membantu.parut muka

Petua Menghilangkan Parut Jerawat:

• Mula-mula ambilkan sedikit madu. Campurkan madu tersebut dengan bedak sejuk. Tekapkan bedak tersebut ke tempat yang ada kesan jerawat. Lakukan sekurang-kurangnya 2 hari sekali.

• Tumbuk beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan dengan sedikit air. Tempelkan pada parut jerawat.

• Asah kulit kayu manis dan campurkan dengan madu lebah. Tempelkan pada muka yang berparut setiap malam. Keesokkannya, cucilah menggunakan air suam.

• Kisar timun dan tapiskan airnya. Tampalkan hampas timun pada muka. Biarkan setengah jam. Kemudian cuci bersih dengan air suam.

• Rendam beberapahelai daun senduduk, sedikit cekur dan segenggam beras. Kemudian giling hingga lumat. Sapukan pada parut muka dua kali seminggu.

• Tumbuk sepuluh helai daun sirih muda. Tempelkan pada muka terutama pada bekas jerawat. Setelah kering, cuci muka dengan air bersih. Amalkan tiga kali seminggu.
Bagaimana dengan petua-petua tersebut? Diharapkan petua yang dikongsikan disini dapat membantu anda walaupun sedikit



Ade cara yang lebih mudah hilangkan jerawat tau, jom sy share !! >> KLIK SINI 

Servis Terbaikk !! Katanya customer Sabun Pewitt nie

Alhamdulilah . Dapat pujian dari customer  senyum sepanjang hari la hari nie hehehe   



Selamat mencuba ye sis =) 

Buntu macam mana nak tambahkan SUSU IBU?

Risau susu badan takde tapi anak taknak susu formula? 

#BOOSTERSUSUIBU

Umma Lacto Milk Booster Terhangat Di Pasaran! Susu badan keluar banyak macam dalam pantang!

Kelebihan umma lacto:

-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut

Sekotak hanya RM60 (semenanjung) / RM70 (sabah sarawak) dengan 19 bahan dalam 1 sachet!

BUY 2 FREE 1!
BUY 4 FREE 2!
kandungan umma lacto:
susu skim
kurma
whey manis
habbatussauda
madu
susu kambing
ekstrak halia
ekstrak alfafa
ekstrak bawang putih
ekstrak halba
kismis
beras perang
stevia
spirulina
gam arab
serbuk soya
fruktosa
serbuk protein
serat larut
perisa yang dibenarkan.

HALAL JAKIM dan Kelulusan KKM semua kita ada!

sms/whatsapp 'umma lacto" ke 011-26093727

Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727 


TESTIMONI UMMA LACTO >> KLIK SINI






Selasa, 18 November 2014

SABUN PEWITT penyelesaian kepada kulit bermasalah !!

Miliki kulit cerah sekata tanpa jerawat dan jeragat dengan SABUN PEWITT !!!! 

KELEBIHAN
€ mengihalangkan jerawat batu
€ mengilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan kulit
€ menyihatkan kulit
€ muka andar berasa segar .

KANDUNGAN
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun temurun tok
® extract collagen
®extract gluta
® vitamin c
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan bintik-bintik hitam
® 3 collagen = mencantikan kulit dan mencerahkan kulit
® 4 gluta = melembabkan kulit wajah
® 5 vitamin C = menyihatkan kulit dan merawat sel kulit mati .

sms/whatsapp "sabun pewitt" ke 01126093727 =) 







Masalah susu ibu kurang ??

" bila pam susu laju je keluar dah x mcm dulu lagi.. baby sy pun cepat kenyang.. Alhamdulillah da habis nanti saya nk repeat order lagi " 

Cepat PM utk dapatkan promosi BELI 2 kotak PERCUMA 1 kotak !!

Bukan Cerita Semata Tapi TESTIMONI Dari Pengguna Produk Umma Lacto Sendiri. 

>> Kelebihan UMMA LACTO sebagai BOOSTER SUSU <<

Ω Membantu pengeluaran susu ibu & memperbanyakkan susu ibu
Ω Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
Ω Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
Ω Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu & bayi
Ω Membantu mengelakkan sembelit
Ω Membantu kesihatan perut dan kolon
Ω Sebagai prebiotik ibu & anak
Ω Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
Ω Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
Ω Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
Ω Membantu membekalkan kalsium & menguatkan tulang ibu selepas bersalin
Ω Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
Ω Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut


#UmmaLacto booster susu ibu Terbaik

Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727

TESTIMONI UMMA LACTO >> KLIK SINI