Pellavina White Coffee

Isnin, 29 Februari 2016

Kulit SENSITIF pun boleh guna PEWIIT SKINCARE !!!


Yeay !! Dah mula ade perubahan !!
Alhamdulillah perubahan yg mengujakan !!
Jom dapatkan kulit cantik
Sms/whatsaap 01126093727

Wahh Dah 3 Kali REPEAT ORDER PEWIIT SKINCARE !!!



Nak repeat lg pewiit skincare
Dah 3 kali repeat order dah !!
Perubahan yg sangat ohsem !!!
Kalo tak beshh takkan repeat order kan !!
Alhamdulillah ‪#‎syukurselalu‬
Jom dapatkan segera
Sms/whatsaap 01126093727
Testimoni lain di blog shuhadabadya.blogspot.com

Siapa Nak SERUM SCAR PEWIIT secara PERCUMA ???


SMS/WHATSAAP 01126093727 

"nak serum percuma" 

STOK PERCUMA ADALAH TERHAD !!!

SIAPA CEPAT DIA DAPAT TAU !!

Pewiit Scar Serum


Kebanyakan masalah yang dihadapi oleh remaja dan golongan pertengahan adalah masalah parut dan masalah garis - garis penuaan . Masalah ini berpunca akibat dari pada faktor corak pemakanan individu itu sendiri yang kurang peka kepada kahsiat yang terdapat dalam sayuran dan buah -buahan . Oleh itu , proses menyembuhkan parut dan garis-garis penuaan tadi menjadi lebih cepat berbanding golongan yang mengamalkan pemakan yang sihat .
Kini , syarikat bumiputra Malaysia TELAH berjaya menemukan satu FOMULA yang mane menjadi FENOMENA kepada rakyat malaysia malah asia timur ini tahu mengenai khasiat kulit kayu manis yang boleh merawat parut dengan cepat dan selamat secara semula jadi .
Satu lagi produk yang mesra pengguna telah dihasilkan terutamanya goloangan wanita Iaitu " PEWIIT SCAR SERUM " . produk ini berjaya menrawat parut jerawat dan boleh mengecilkan pori2 kulit wajah .
MAGIC kepada produk " PEWIIT SCAR SERUM " adalah :
1) Vitamin C - anti aging
fungsi : anti aging yang kuat ( Vitamin C) dapat meningkatkan proses penghasilan kollagen dan mencegah kerosakan kulit akibat sinaran matahari dan memperbaiki garis-garis halus serta kerutan pada kulit wajah atau badan
2) Vitamin E (Tokoferol)
Fungsi : antioksida , mempercetkan penyembuhan luka , merawat parut dan mecegah garis-garis penuaan .
3) Aloe Vera
fungsi : mematikan pigmen hitam dan melicinkan kulit , menyembuhkan luka ,
4) Cinnamon Extract
fungsi : mengecutkan jerawat dan menghilangkan parut jerawat ,
5) Tee Tree Oil ( minyak pokok teh )
fungsi : bahan semula jadi untuk menghilangkan parut jerawat wajah dan badan .
6) Olive Oil ( minyak zaitun )
fungsi : sangat berkesan untuk menyahkan parut dan juga membantu melembapkan kulit .

NAK CUBA ?? Haaa..meh-2 

SMS/WHATSAAP 01126093727 

Sabtu, 27 Februari 2016

Pewiit Skincare Sesuai Untuk Semua Peringkat UMUR !!!

Ibu dan anak suka sangat menggunakan pewiit skincare !!

Dah mula ade perubahan !! Jeragat dah kurang !!

Baru sangat lg cuba pewiit skincare !!

untuk makluman semua,  lelaki dan perempuan 12 tahun ke atas dah boleh menggunakan skincare pewiit !!

Jom sama2 rasai khasiatnya...alhamdulillah

sms/whatsaap 01126093727 (arda)
testimoni : BLOG ARDA eSHOP




Alhamdulillah Syukur Nikmat Pemberian Ilahi

Assalamualaikum dan selamat pagi smile emoticon
Alhamdulillah smile emoticon



syukur juga dipanjatkan ke hadrat ilahi atas limpahan rahmat dan perlindungan yang berterusan serta kesembuhan yang diberikan kepada semua yang telah berpuashati dengan pewiit skincare smile emoticon
semuanya dengan kehendak dan izin allah swt jua smile emoticon
Insyaallah, semoga perniagaan ini sentiasa dilimpahi rezeki yang berkat smile emoticon
Doakan juga untuk team pellavina ye ....tqvm smile emoticon

Jumaat, 26 Februari 2016

HORREY !! 5 BINTANG UNTUK PEWIIT SKINCARE !!!

Fuhyoo 5 BINTANG !!
Pewiit skincare !!
Muka dah tak berminyak
Jerawat dah tak naik
Parut pom hilang
Yg paling beshh JIMAT !!
Uols tggu ape lagi ??
Jom dapatkan pewiit skincare
Sms/whatsaap 01126093727
Blog ARDA eSHOP


Jerawat Dan PARUT kat dagu Hilang lepas guna PEWIIT SKINCARE !!

Jerawat dan parut kat dagu dah hilang !!!


Inilah kesan ketara selepas menggunakan pewiit skincare !!! Kulit makin berseri-seri !!!
Pewiit skincare mengandungi
Fungsi PEWIIT SKINCARE
✔ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔ Merawat semua masalah kulit wajah
✔ Tiada kesan sampingan
✔ berseri2
✔ 100% ramuan herba semulajadi
✔ Banyak testimoni yg dh berjaya
✔ Muka bertambah licin dan bersih
✔ Parut pun main jauh2
✔ Jeragat bukan main senang lagi hilang
✔ Jerawat nak naik pun tak berani
✔ HOMEMADE (TIADA BAHAN KIMIA) & Lulus KKM..
No. Kelulusan KKM :
Day Cream > NOT150703926K
Night Cream > NOT150703925K
Pewiit Soap > NOT150703927K
Inilah realiti sebenar PENANGAN PEWIIT SKINCARE !!
HASILNYA SUPERB !!
jom rasai kelainannya sendiri
sms/whatsaap 01126093727 (arda)
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
page: Pellavina Beauty Secrets
testimoni : BLOG ARDA eSHOP

Selasa, 23 Februari 2016

Wahh Semakin Glowing selepas guna PEWIIT SKINCARE !!

AMBOI CUNNYA !!!
Wahh meletup gitu penangan PEWIIT SKINCARE ni !!
uolss tengokla sendiri perubahan sebelum guna kulit berjerawat dan berminyak !!!
Lepas 3 minggu menggunakan pewiit skincare dengan konsisten jerawat semua menghilang !!
Bila dah sebulan guna,,,,,wahhh MACAM TAK CAYE !!
Inilah realiti sebenar PENANGAN PEWIIT SKINCARE !!
HASILNYA SUPERB !!
jom rasai kelainannya sendiri


sms/whatsaap 01126093727 (arda)
testimoni : BLOG ARDA eSHOP

Isnin, 15 Februari 2016

Formula Menjemput REZEKI


1. DHUHA. Jika kita selalu buat 2 Rakaat, sekarang ubah lebih rakaat. Makin lama makin meningkat.
Selepas Solat Dhuha kita perlu baca surah Al-Waqiah. Waktu DHUHA rasakan getaran kita untuk menjadi apa, contohnya jika ingin jadi JUTAWAN. Doalah jadi JUTAWAN BERKAT..
2. TAHAJJUD. Bangunlah menunaikan solat ini setiap malam. Tambahkan juga bilangan rakaat tahajjud ni. Muhasabah diri dan mintalah pertolongan Allah sebulat-bulatnya..
3. AL QURAN. Bangun pagi jangan buka hp atau rancang nak buat apa2 dulu, mandi dan ambil wudhuk terus baca Al-Quran & terjemahan walaupun 1 ayat..
4. ZIKIR - Ya Wahhab 40,000 kali setiap hari selama 7 hari. Jika tiada perubahan buatlah sehingga 40 hari..
5. SOLAT BERJEMAAH, terutama lelaki. Orang lelaki juga diminta telefon ibu 1 hari 5 kali atau lebih..
6. SILATURRAHIM. Jangan memecahkan silaturrahim. Maafkan mereka yang pernah sakiti kita dengan hati yang yang lapang dan tenang..
7. BERSEDEKAH. Sedekah punyai satu power yang luar biasa. Allah gandakan 10 & boleh digandakan lagi 700 kali..
8. SOLAT AWAL WAKTUSolatlah di awal waktu. Jika tgh susun 40 batu, tiba ke batu yang ke 39 azan berkemandang, sambunglah batu terakhir selepas solat..
9. BERGANTUNG PENUH DENGAN ALLAH. Jangan mengharapkan manusia di luar sana..
10. TAWAKAL DAN USAHA. Minta sepenuh hati kepada Allah, baru usaha.
4 amalan surah setiap hari.
● Surah Yaasin- Setiap solat fardhu
● Surah Al-Waqiah-Waktu Dhuha
● Surah Ar-Rahman- Waktu Asar
● Surah Al-Mulk - Sebelum tidur
Lain-lain:
1. Minumlah air masak 3 liter sehari.
2. Jika yang perempuan mulalah pakai stokin. Sebab penyakit bermula dari kaki.
BILA SEMUA AMALAN TELAH DIBUAT, SEGALANYA AKAN BERUBAH..
Wallaahua'lam..




Menakjubkan !! Hilang Stress Selepas Menggunakan Pewiit Skincare !!!

Dulu Stress sangat !! dah banya produk yg saya pakai yang mahal dan yang murah semua saya cuba...semua tak berbaloi !!
Lepas cuba PEWIIT SKINCARE !!
OKEY SANGAT !!! Dulu saya agak malu, saya kacukan thailand campuran belanda, bila balik bangkok je jumpa dengan cousin mesti malu nak jumpa sebab semua saudara saya miliki wajah yang cantik ....
TAPI setelah menggunakan ‪#‎pewiitskincare‬ kini saya lebih yakin !!
alhamdulillah ‪#‎syukurselalu‬ !!
Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com




Sabtu, 13 Februari 2016

Teruja SANGAT lepas guna PEWIIT SKINCARE !!


Kalo dulu segan dan malu dengan kulit wajah yang bermasalah,

KINI nak AMIK GAMBAR ZOOM DEKAT pun dah BERTAMBAH KEYAKINAN DIRI !!

Maunye tak..kulit dah licin berseri walaupun dari dekat !!

arghhh SERONOK SANGAT !!!

uolss tunggu ape lagi ??

nak cantik dan berseri kena bertindak dr sekarang !!

Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com


Jumaat, 12 Februari 2016

Bukti Pewiit Skincare Selamat Diterima !!

Alhamdulillah dan Terima Kasih  kepada yang sudi kongsi parcel yang telah selamat diterima daripada kami !!

Penghantaran menggunakan khidmat pos laju malaysia tau...lepas pos akan bagi no tracking dan biasanya barang selamat diterima dalam masa 1-2 hari bekerja sahaja !
mile emoticon
‪#‎pewiitskincare‬ dah selamat diterimasmile emoticon
uolss pasti teruja bila dah guna !!
Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com













Khamis, 11 Februari 2016

Pewiit Skincare Merawat PARUT HITAM !!!

PARUT HITAM MAKIN KURANG !!!
kULIT MAKIN LEMBUT
Alhamdulillah penggunaan yang konsisten dan sabar memang tak terjangka hasilnya !!
Rawat secara semulajadi uolss !!
Tapi jika uolss cintakan rawatan secara semulajadi yang semestinya menjadikan kulit lebih sihat memang ‪#‎pewiitskincare‬ adalah pilihan yang bijak !!
uolss pasti teruja bila dah guna !!
Sms/whatsaap 01126093727
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com


Jumaat, 5 Februari 2016

Pewiit Skincare Merealisasikan IMPIAN KULIT CANTIK DAN GEBU !!

Waaahhh TESTIMONI tersangat Pewiit nie !!!
Tengokla  hasilnya...cukup berkesan..dulu muka ad jerawat, parut2 jerawat, kusam dan..skrg, tengok la..smuanya sudah hilang, kulit muka makin cerah, flawless dan berseri2 gitu..!! hihi Alhamdullillah..smile emoticon
Dgn pemakaian selama 1-2 BULAN dan konsisten akn dapat hasil yg memuaskan !!
Sms/whatsaap 01126093727 (arda)
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com


Selasa, 2 Februari 2016

Pewiit Skincare Hilangkan Parut !!!

Parut Hilang !!!
Yess inilah kelebihan power pewiit skincare !!
masalah parut kini bukan lagi mimpi ngeri !!!


















Kalo uolss nak tau pewiit skincare ni hanya mengandungi bahan semulajadi yang berkualiti aje tau !!
® extract bunga cengkih selepas hujan
= membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® extract kulit kayu manis turun temurun tok
= membantu menghilangkan parut jerawat dan bintik-bintik hitam
® extract collagen
= mencantikan kulit dan mencerahkan kulit
® extract gluta
= melembabkan kulit wajah
® vitamin A, C, E
= menyihatkan kulit dan merawat sel kulit mati
® extract alovera
= merawat kulit dan mengecil pori kulit wajah
® extract tomato
= astringen untuk menghapuskan minyak berlebihan , dan vitaman A ,C untuk mencerahkan kulit kusam dan mengembalikan keremajaan kulit
Si dia sudah berjaya !!! uols nak takkan nak tengok je hihihi
Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com