Khamis, 20 Ogos 2015

Kisah Seorang Gadis Runsingkan JERAWAT Dan PARUT !!!

Alkisahnya Lara seorang GADIS SUNTI 

Dulu kawan selalu duk buat-buat tanye

 "kenapa nampak lain je muka terutamanya kat dahi tue ??" "eei ape tue biji-biji makin banyak kat pipi tu ?"  Ade juga yang sekadar mencebik melihat perubahan di muka nie, entah kenapa, semakin hari semakin galak plak jerawat ni tumbuh di kedua-dua pipiku yang gebu nie dan terutamanya dahi !! Tiada lagi istilah dahi licin gelaran dulu-dulu !! Jerawat yang tumbuh kian berganti, surut yang nie timbul pula yang baru !! akhirnya muka ini penuh dengan parut !! Kulit wajah juga makin berminyak !! Kini diri ini semakin tertekan dengan masalah yang kian meuncing ini !!

Suatu hari, tengah duk scroll newsfeeds di facebook, ternampak satu iklan pasal sabun untuk merawat jerawat !! Hati masih ragu-ragu tapi jari jemari masih menekan tetikus masih di iklan pencuci muka tue !! akhirnya terpaksa tanpa rela tekan juga ape yang diiklankan tu !!

Sudah masuk ke page Pellavina Beauty Secrets dan blog ARDA eSHOP,  mula menyelongkar ape khasiat sebenar sabun ni ?? benarkah begitu hebat khasiatnya ?? Bolehkah merawat masalah jerawat dan parut di wajah ini ?? 

Gadis ini mula semakin tenang, mula meneliti dengan satu persatu khasiatnya !! rupenya ramuan utamanya adalah kulit kayu manis dan bunga cengkih yang sememangnya dikenali sebagai bahan semulajadi untuk merawat jerawat dan parut !! Owhh dalam sabun ni ade juga vitamin C yang boleh menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan jeragat !! juga ade collagen yang membantu menganjalkan dan mencerahkan kulit wajah !!

Dah habis baca kandungan sabun, dibelek-belek pula feedback dari pengguna !! Feedback pengguna klik sini >> klik sini

Ternyata dah ramai yang berhasil rupenya !! Ramuan semulajadi dan homemade tanpa bahan kimia juga halal ditambah pula ade kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) menguatkan lagi semangat nak cuba juga kali ni !!

Akhirnya, langkah pertama bermula cuba whatsaap sendiri no hp >> 01126093727  (arda) dan tanyakan macamana cara nak dapatkan sabun cuci muka tu !!

Alhamdulillah dengan servis sepantas kilat dalam masa 2 hari je lepas order, pos laju terus hantar sampai ke rumah !! Bermula lah episod cuba sendiri sabun cuci muka #sabunpewitt  namanya !!

Setelah 2 minggu !! alhamdulillah perubahan demi perubahan dapat dilihat !! Kulit kini cerah, licin berseri tanpa kesan JERAWAT DAN PARUT !!! 

Alhamdulillah #syukurselalu  dipanjatkan kepada Allah swt yang mengizinkan perubahan ini !!!  

Yang lebih menggembirakan, kawan yang dulu tegur juga nak guna #sabunpewitt ni juga !! 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan