Selasa, 16 Ogos 2016

Pewiit Scar Serum


Kebanyakan masalah yang dihadapi oleh remaja dan golongan pertengahan adalah masalah parut dan masalah garis - garis penuaan . Masalah ini berpunca akibat dari pada faktor corak pemakanan individu itu sendiri yang kurang peka kepada kahsiat yang terdapat dalam sayuran dan buah -buahan . Oleh itu , proses menyembuhkan parut dan garis-garis penuaan tadi menjadi lebih cepat berbanding golongan yang mengamalkan pemakan yang sihat .
Kini , syarikat bumiputra Malaysia TELAH berjaya menemukan satu FOMULA yang mane menjadi FENOMENA kepada rakyat malaysia malah asia timur ini tahu mengenai khasiat kulit kayu manis yang boleh merawat parut dengan cepat dan selamat secara semula jadi .
Satu lagi produk yang mesra pengguna telah dihasilkan terutamanya goloangan wanita Iaitu " PEWIIT SCAR SERUM " . produk ini berjaya menrawat parut jerawat dan boleh mengecilkan pori2 kulit wajah .
MAGIC kepada produk " PEWIIT SCAR SERUM " adalah :
1) Vitamin C - anti aging
fungsi : anti aging yang kuat ( Vitamin C) dapat meningkatkan proses penghasilan kollagen dan mencegah kerosakan kulit akibat sinaran matahari dan memperbaiki garis-garis halus serta kerutan pada kulit wajah atau badan
2) Vitamin E (Tokoferol)
Fungsi : antioksida , mempercetkan penyembuhan luka , merawat parut dan mecegah garis-garis penuaan .
3) Aloe Vera
fungsi : mematikan pigmen hitam dan melicinkan kulit , menyembuhkan luka ,
4) Cinnamon Extract
fungsi : mengecutkan jerawat dan menghilangkan parut jerawat ,
5) Tee Tree Oil ( minyak pokok teh )
fungsi : bahan semula jadi untuk menghilangkan parut jerawat wajah dan badan .
6) Olive Oil ( minyak zaitun )
fungsi : sangat berkesan untuk menyahkan parut dan juga membantu melembapkan kulit .

whatsaap 01126093727






Tiada ulasan:

Catat Ulasan