Rabu, 27 Januari 2016

Rahsia Kulit Licin Cerah dan Gebu dengan PEWIIT SKINCARE !!

Risau masalah kulit berjerawat ? kulit berjeragat ? masalah parut berlekuk ? masalah parut jerawat ? kulit wajah berminyak ? kusam dan kering ??
Wajib tonton video ini !!


video


Jom pakat cuba ‪#‎pewiitskincare‬
Sms/whatsaap 01126093727
Instagram: ardaeshop

Pewiit Skincare Hilangkan Kulit KUSAM dan Cerahkan Kulit !!!

Kulit muka kusam ?? Runsing stress lagi dengan jerawat dan parut ??
Haaa meh nak tunjuk testimoni terbaru pewiit skincare !!!
Kulit muka dulu kusam dan gelap kini cerah berseri !!
Dulu tona kulit tak sekata kini tona kulit juga makin sekata !!!
Dulu jerawat naik tinggal parut kini jerawat dah hilang sekali dengan parut !!!
Alhamdulillah ‪#‎syukurselalu‬ kepada allah swt jua yang berkuasa mengizinkan kesembuhan smile emoticon
Jom pakat cuba ‪#‎pewiitskincare‬
Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com


Selasa, 26 Januari 2016

Penangan Pewiit Skincare Yang sangat AWESOME !!

Jom kita lihat penangan PEWIIT SKINCARE !!!
Perubahan yang sangat membuatkan kita teruja !!!









Alhamdulillah ‪#‎syukurselalu‬
Jom pakat cuba ‪#‎pewiitskincare‬
Sms/whatsaap 01126093727
Instagram: ardaeshop



Isnin, 25 Januari 2016

Parut Hitam Hilang dengan PEWIIT SKINCARE !!!

Pewiit skincare memang SUPERB !!!
Setelah konsisten 3 minggu lebih guna skincare pewiit !!
Semua jerawat teruk kini hilang !!
Parut hitam juga kini semakin menghilang !!
Cuma tinggal parut biasa je lagi !!
alhamdulillah ‪#‎syukurselalu‬
Rugi tak cuba uolss krim yang superb nie !!
Ramai yang dah cuba krim, kini dah tertawan heart emoticon heart emoticon
Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com




Pewiit Skincare Terlajak POWER !!! Keyakinan Diri MENINGKAT !!!

Kini TAHAP KEYAKINAN DIRI HIGH CLASS !!
Dah tak malu nak jumpa orang !! Hasil konsisten guna pewiit skincare selama sebulan lebih !!!
Alhamdulillah heart emoticon heart emoticon
Rugi tak cuba uolss krim yang superb nie !!
Ramai yang dah cuba krim, kini dah tertawan heart emoticon heart emoticon
Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com


Sabtu, 23 Januari 2016

Pewiit Skincare ade MAGIK TERSENDIRI !!!


"muka saya tak lagi disinggahi jerawat dan kulit wajah juga makin anjal !"
alhamdulillah ‪#‎syukurselalu‬ semuanya dengan izin allah swt yang berkuasa memberi kesembuhan dengan khasiat ‪#‎pewiitskincare3in1‬
Sms/whatsaap 01126093727 (arda)
Instagram: ardaeshop


Rabu, 20 Januari 2016

Kenapa Mesti Guna KRIM PEWIIT SKINCARE ???

Krim siang dan krim malam Pewit Skincare 3in1
=======================================
Pertama, cuba tengok tengok teksturnya.. wahhh lembutnya macam ais krim! Wangiiii dan sejuk tau!
Keduanya sangat penting tau sebab waktu siang yang panjang dan waktu malam pun panjang membuatkan kulit kita kusam tak berseri jika tak dijaga dengan baik .
Krim siang Pewit Skincare juga ada SPF30 dan boleh melindungi kulit dari cahaya matahari yang boleh membakar kulit. So takdelah kulit gelap terbakar..
Krim malam pula berupaya melembutkan dan mencerahkan wajah terutamanya ketika tidur .
Rugi tak cuba uolss krim yang superb nie !! ‪#‎pewiitskincare‬
Ramai yang dah cuba krim, kini dah tertawan heart emoticon heart emoticon
Sms/whatsaap 01126093727
Add FB: https://www.facebook.com/Stokissabunpewiit
Page: Pellavina Beauty Secrets
Instagram: ardaeshop
Blog: shuhadabadya.blogspot.com




Rahsia Hapus JERAGAT kini Terbongkar !!!

Runsing masalah JERAGAT ???
Kalau nak tau PEWIIT SKINCARE juga rawat masalah jeragat tau !!!
TAK PERCAYA ?? Tengokla testimoni kat bawah nie !!
Rawatan secara semualajadi menggunakan ramuan semulajadi sahaja, ade kelulusan kkm ye !!

Sms/whatsaap 01126093727 (arda)





Selasa, 19 Januari 2016

Umma Lacto Milk Booster Terhangat Di Pasaran!




Kelebihan umma lacto:
-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut
Sekotak hanya RM60 (semenanjung) / RM70 (sabah sarawak) dengan 19 bahan dalam 1 sachet!

BUY 2 FREE 1!
BUY 4 FREE 2!

kandungan umma lacto: 
susu skim
kurma
whey manis
habbatussauda
madu
susu kambing
ekstrak halia
ekstrak alfafa
ekstrak bawang putih
ekstrak halba
kismis
beras perang
stevia
spirulina
gam arab
serbuk soya
fruktosa
serbuk protein 
serat larut
perisa yang dibenarkan.
HALAL JAKIM dan Kelulusan KKM semua kita ada! ‪#‎ummalacto‬
sms/whatsapp 'umma lacto" ke 011-26093727
Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195
Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727
Testimoni Umma lacto >>
Blog ARDA eSHOP (klik sini shuhadabadya.blogspot.com )

PROMOSI UMMA LACTO kini KEMBALI !!!

Promosi BUY 2 FREE 1 KINI KEMBALI !!!
Jom dapatkan segera stok booster susu ibu heart emoticon
sms/whatsaap 01126093727


Jumaat, 15 Januari 2016

Pewiit Skincare Hilangkan JERAWAT BESAR !!

Dulu sedih dan stress dengan masalah jerawat !! Jerawat besar2 plak tu !! Rimas sangat setiap waktu !! Hilang keyakinan diri nak jumpa kengkawan !! Malu sangat walaupun kawan takde la tegur depan2 tapi hati tetap rendah diri !!
Kini dengan pewiit skincare semua masalah hilang !! Kini terasa lebih yakin dengan penampilan diri sendiri !!
‪#‎pewiitskincare‬ !! Memang best !!
Uolss jom dapatkan segera
Sms/whatsaap 01126093727



Selasa, 12 Januari 2016

Jerawat hilang dan Wajah Makin Berseri Dengan PEWIIT SKINCARE !!!

Wah wah cik adik manis nie semakin manis senyumannya !!!
Mau taknye..dah cuba rasai perubahan lepas guna PEWIIT SKINCARE !!
Bukan jerawat je hilang tapi muka pun berseri2 !!
Senyum pun manis berseri ...senyuman hati gembira !!
Jom cantikkan kulit dengan skincare pewiit !!
Sms/whatsaap 01126093727
page: Pellavina Beauty Secrets



Sabtu, 9 Januari 2016

Ape yang Bestnye SABUN PEWIIT ni ??



Pertama
=======
Menggunakan bahan semulajadi seperti extract bunga cengkih selepas hujan, extract kulit kayu manis turun-temurun tok,extract collagen, vitamin C,semua extract halal, home made ....

Kedua
======
Sesuai utk remaja seawal usia 11 tahun

Ketiga
=====
Kesan positif dalam masa 10 hari

Keempat
=======
100% Halal

Kelima
======
Mendapat kelulusan KKM dan GMP.

Yang Paling BEST !!
Cepat dan rasai kelainan dengan SABUN PEWIIT

Nak kesan lagi superb ?? cuba ‪#‎pewiitskincare‬ ‪#‎sakuraskincare‬

jom cuba sekarang !!
Sms/whatsaap 01126093727
Instagram: ardaeshop

Jumaat, 8 Januari 2016

Umma Lacto Milk Booster

"Bila minum rasa kenyang. Boleh la slim balik macam anak dara. Susu pun melimpah-limpah keluar!"
.
"Susu menitis-nitis sampai baju basah! Memang terbaik,"
Umma Lacto Milk Booster yang boleh membantu anda!
.
kandungan umma lacto:
• susu skim • kurma • whey manis • habbatussauda • madu
• susu kambing • ekstrak halia • ekstrak alfafa
• ekstrak bawang putih • ekstrak halba • kismis • beras perang
• stevia • spirulina • gam arab • serbuk soya • fruktosa
• serbuk protein • serat larut • perisa yang dibenarkan
whatsaap umma lacto ke 01126093727


PEWIIT SKINCARE IS THE BEST !!!

Selepas penggunaan yang konsisten, kini
>> Jerawat makin pudar
>> Jerawat pun susah nak naik dah
>> Selepas cuci muka dengan sabun pewiit muka pun lembap je
>> Krim pun tidak berminyak
>> Saya akan setia dengan pewiit skincare !!!
Alhamdulillah, bila dapat feedback sebegini kita pun teruja sama !
Tak rugi uolls banyak manfaat yang uolss akan dapat dari set pewiit yang superb ni smile emoticon
jom cuba sekarang !!
Sms/whatsaap 01126093727
Instagram: ardaeshop


BESARNYA FADHILAT SOLAT DHUHA


Menarik b a n t u a n
A l l a h s w t
Solat Dhuha mempunyai kedudukan mulia. Disunnahkan untuk kita mengerjakan
[sejak terbitnya matahari sampai menjelang datangnya solat fardu dzuhur]
YANG PERTAMA
D o s a t e r a m p u n
Orang yang solat Dhuha akan diampuni dosa-dosanya oleh Allah swt.
“Barangsiapa yang selalu mengerjakan solat Dhuha nescaya akan diampuni dosa-dosanya walaupun sebanyak buih di lautan.”
(HR Tarmidzi)

YANG KEDUA
Orang b e r t a u b a t
Barangsiapa yang menunaikan solat Dhuha ia tergolong sebagai orang yang bertaubat kepada Allah swt.
“Tidaklah seseorang selalu mengerjakan solat Dhuha kecuali ia telah tergolong sebagai orang yang bertaubat.”
(HR Hakim)

YANG KETIGA
T e r c a t a t sebagai
o r a n g t a a t
Orang yang menunaikan solat Dhuha akan dicatat sebagai ahli ibadah dan taat kepada Allah swt.
“Barangsiapa yang solat Dhuha dua rakaat, maka dia tidak ditulis sebagai orang yang lalai.
Barangsiapa yang mengerjakannya sebanyak empat rakaat, maka dia ditulis sebagai orang yang ahli ibadah.
Barangsiapa yg mengerjakannya enam rakaat, maka dia diselamatkan di hari itu.
Barangsiapa mengerjakannya lapan rakaat, maka Allah swt tulis dia sebagai orang yang taat.
Barangsiapa yang mengerjakannya duabelas rakaat, maka Allah akan membangun kan sebuah rumah di syurga untuknya."
(HR At-Thabrani)

YANG KEEMPAT
Masuk syurga dari pintu yang k h a s
Orang yang istiqamah melaksanakan solat Dhuha, kelak ia akan masuk syurga lewat pintu khusus, iaitu pintu Dhuha yang disediakan oleh Allah swt.
“Sesungguhnya di dalam syurga terdapat sebuah pintu bernama pintu Dhuha. Apabila Kiamat telah tiba maka akan ada suara yang berseru,
"Di manakah org-orang yang semasa hidup di dunia selalu mengerjakan solat Dhuha? Ini adalah pintu buat kalian. Masuklah dengan rahmat Allah Subhanahu Wata’ala.”
(HR At-Thabrani)

YANG KELIMA
R e z e k i b e r e s
Allah swt mencukupkan rezekinya.
“Wahai anak Adam, janganlah engkau merasa lemah dari empat rakaat dalam mengawali harimu, nescaya Aku (Allah) akan mencukupimu di akhir harimu.”
(HR Abu Darda)

YANG KEENAM
S u d a h b e r s e d e k a h
Orang yang mengerjakan solat Dhuha ia telah mengeluarkan sedekah.
“Hendaklah masing-masing kamu bersedekah untuk setiap ruas tulang badanmu pada setiap pagi.
Sebab setiap kali bacaan tasbih itu adalah sedekah, setiap tahmid adalah sedekah, setiap tahlil adalah sedekah,
setiap takbir adalah sedekah, menyuruh kepada yang ma’ruf adalah sedekah, mencegah yang mungkar adalah sedekah.
Sebagai ganti dari semua itu, maka cukuplah mengerjakan dua rakaat shalat Dhuha."
(HR Muslim)

SEMOGA DAPATKAN SEBARKAN KEPADA SAHABAT SEISLAM
SELAMAT BERAMAL....ALLAHHUAKBAR...

Krim Sakura Skincare BEST !!!

Wahhh si Dia sangat teruja dengan krim sakura yg tak berminyak dan cepat meresap dalam kulit smile emoticon
Krim siang sakura juga ade uv protection spg30 tau !!smile emoticon
Uolss jom cuba pasti teruja sama !!

Rabu, 6 Januari 2016

Selasa, 5 Januari 2016

Pewiit Skincare

REPEAT ORDER PEWIIT SKINCARE !!!


Alhamdulillah, dah ade perubahan jeragat makin pudar dan jerawat dah berkurangan !!
Pewiit skincare rawat kulit wajah secara semulajadi dengan ramuan semulajadi smile emoticon
Ade kelulusan KKM tau !!
Jom cantikkan kulit dengan skincare pewiit
Sms/whatsaap 01126093727
page: Pellavina Beauty Secrets
Blog : shuhadabadya.blogspot.com


Isnin, 4 Januari 2016

Perubahan Yang Sangat WOW dengan PEWIIT SKINCARE !!!





Perubahan yang sangat AWESOME !!!
SEAKAN DILAHIRKAN SEMULA !!!
Lihatlah perubahan yang SANGAT KETARA !!
Hasil penggunaan berterusan selama hanya 3 Bulan !!
Kini jerawat hilang !! Parut dah hilang !! pori-pori kulit pun dah mengecil !! Yang paling teruja kulit makin cerah berseri !!!
Jom rebut peluang kulit cantik bersama PEWIIT SKINCARE !!
Sms/whatsaap 01126093727
Instagram: ardaeshop