Sabtu, 31 Januari 2015

Jom Rawat Jerawat, Parut dan Kulit Kusam dengan Kulit Kayu Manis !!

dulu duk asah kulit kayu manis jer untuk hilangkan jerawat dan parut......penat....lenguh pinggang.... 
skrg dah ada sabun....senang jer......cuma gosok sabun sehingga berbuih dan sapukan pada kulit muka sehingga sekata .. biarkan seketika. Kemudian bilas dengan air bersih ..mudah je kan...

Pakai dengan konsisten, Insyaallah hasilnya pasti uolss sendiri pun teruja yang amat !! 

SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727

atau inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323


Jumaat, 30 Januari 2015

SABUN PEWITT Produk Paling Hot Untuk Merawat Jerawat, Parut dan Kulit Kusam

Siapa cakap lelaki tak cakna kulit wajah mereka ??

Hihohihohiho zaman sudah berubah, lelaki juga nak tampil bukan sahaja bergaya tapi nak juga kulit wajah yang tulus mulus, licin dan segak !!

Kini semuanya boleh, tak perlu susah, tak perlu belanja mahal, dengan modal yang ciput je uolss pasti teruja dengan hasilnya ...Insyaallah yang pastinya dengan izin Allah swt jua =)

SABUN PEWITT kini pilihan ramai untuk yang mementingkan kesihatan kulit wajah !!

Sabun piwwiiitttttt!!.... EXTRACT KULIT KAYU MANIS/BUNGA CENGKIH

Kelebihan sabun
€ menghilangkan jerawat batu
€ menghilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan pori-pori kulit
€ menyihatkan kulit(vitamin-c)
€ menyegar kulit muka .
€ mengawal minyak berlebihan
€ mengekalkan kelembapan kulit
€ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
€ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
€ membuang toksin pada wajah
€ mengahalang blackhead dan whitehead
€ TAK BAYAR LEBIH ..

Kandungan sabun
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun-temurun tok
® extract collagen
® vitamin C
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
® 3 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulilkan kulit dari kesan parut jerawat .
® vitamain C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..

Testimoni SABUN PEWITT >> klik sini

SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727

atau inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323



#sabunpewitt  !! Lihatlah perubahan selepas menggunakan sabun pewitt !! 


Khamis, 29 Januari 2015

Motivasi Pagi

Jika kita jaga hak dan hubungan kita dengan Allah swt, maka Allah swt akan jaga kehidupan kita. Bila kita sentiasa berada di dlm rahmat & peliharaan Allah swt, maka apa jua yg kita lakukan akan terarah kpd kebaikan INSYAALLAH smile emoticon

Rabu, 28 Januari 2015

Yang Ade Masalah KULIT WAJAH a.k.a JERAWAT Memang Sangat Perlu Baca Nie !!

Assalamualaikum dan Selamat Petang untuk semua, terima kasih kerana sudi singgah di blog

                                                      ARDA eSHOP

Alhamdulillah memang sangat teruja kali nie, sebab ape ?? Jeng jeng jeng


Jualan Sabun Pewitt Makin Meletop Dan Makin Mantop !!! 


Wah wah memang tak dijangka sabun pewitt kini makin laris dan jualan sentiasa terpower hehehe dek penangan Khasiat yang Berkesan  

                                                     SABUN PEWITT !!!!

 Rahsia rawatan semulajadi untuk merawat masalah kulit wajah agar kembali licin dan gebu ..InsyaAllah dengan Izin Allah swt semestinya =) #sabunpewitt 

 KHASIAT SABUN PEWITT
======================
€ menghilangkan jerawat batu
€ menghilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan pori-pori kulit
€ menyihatkan kulit(vitamin-c)
€ menyegar kulit muka .
€ mengawal minyak berlebihan
€ mengekalkan kelembapan kulit
€ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
€ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
€ membuang toksin pada wajah
€ mengahalang blackhead dan whitehead

SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke   011-26093727

 atau inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323








Jom Relaxkan Minda Baca Nie Jap !!!

Ditengah mlm, seorang suami terjaga kerana henpon isterinya berbunyi. Lalu si suami membacanya dan dengan marah suami pun mengejutkan isterinya lalu berkata... INI siapa yg hantar wasap dan kata BEAUTIFUL"...?
Lalu isterinya mengambil henpon dan membaca, dgn lebih marah lagi lalu berkata "lain kali nak baca pakai cermin mata, ini bukan beautiful tapi BATTERY FULL...
Dah tua2 menyusahkan org...

Penggalak SUSU IBU ( Milk Booster) UMMA LACTO

Umma Lacto Milk Booster Terhangat Di Pasaran! Susu badan keluar banyak macam dalam pantang!

Kelebihan umma lacto:
-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut

Sekotak hanya RM60 (semenanjung) / RM70 (sabah sarawak) dengan 19 bahan dalam 1 sachet!

BUY 2 FREE 1!

BUY 4 FREE 2!

kandungan umma lacto:
susu skim
kurma
whey manis
habbatussauda
madu
susu kambing
ekstrak halia
ekstrak alfafa
ekstrak bawang putih
ekstrak halba
kismis
beras perang
stevia
spirulina
gam arab
serbuk soya
fruktosa
serbuk protein
serat larut
perisa yang dibenarkan.

HALAL JAKIM dan Kelulusan KKM semua kita ada! #ummalacto

sms/whatsapp 'umma lacto" ke 011-26093727

Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727









Selasa, 27 Januari 2015

Masalah Jerawat Kini Berjaya Di Hapuskan !!!

Kalau tak berkesan, takkanlah  RAMAI  yg REPEAT ORDER dan bagi FEEDBACK POSITIVE kan ?? 

Extract Kulit Kayu Manis + Extract Cengkih + Collagen + Vitamin C = dalam SATU sabun jer !!!! 

biar betul ??! 

dan yang paling PENTING, tanpa BAHAN KIMIA !!!

SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727

 atau inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323


Isnin, 26 Januari 2015

"Sabun pewitt dah sampai" hihihi


Sabun piwwiiitttttt!!.... EXTRACT KULIT KAYU MANIS/BUNGA CENGKIH

Kelebihan sabun
€ menghilangkan jerawat batu
€ menghilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan pori-pori kulit
€ menyihatkan kulit(vitamin-c)
€ menyegar kulit muka .
€ mengawal minyak berlebihan
€ mengekalkan kelembapan kulit
€ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
€ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
€ membuang toksin pada wajah
€ mengahalang blackhead dan whitehead
€ TAK BAYAR LEBIH ..

Kandungan sabun
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun-temurun tok
® extract collagen
® vitamin C
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
® 3 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulilkan kulit dari kesan parut jerawat .
® vitamain C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..


SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727

 atau inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323



Sabtu, 24 Januari 2015

Feedback Lagi Dari Pengguna Umma Lacto


Umma Lacto Milk Booster Terhangat Di Pasaran! Susu badan keluar banyak macam dalam pantang!

Kelebihan umma lacto:
-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut

Sekotak hanya RM60 (semenanjung) / RM70 (sabah sarawak) dengan 19 bahan dalam 1 sachet!

BUY 2 FREE 1!

BUY 4 FREE 2!

kandungan umma lacto:
susu skim
kurma
whey manis
habbatussauda
madu
susu kambing
ekstrak halia
ekstrak alfafa
ekstrak bawang putih
ekstrak halba
kismis
beras perang
stevia
spirulina
gam arab
serbuk soya
fruktosa
serbuk protein
serat larut
perisa yang dibenarkan.

HALAL JAKIM dan Kelulusan KKM semua kita ada! #ummalacto

sms/whatsapp 'umma lacto" ke 011-26093727

Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727






Jumaat, 23 Januari 2015

Bacalah Kisah Nie ! Kalo Tak Menitis Air Mata Tu, Memang Hati Kering !!

" DAH TERTULIS REZEKI AWAK"
Cerita petang tadi. Benar-benar terkesan di hati saya.
Sejak petrol turun harga saya tak pandai nak anggar harga petrol nak isi dalam cik bibah. Tadi tank masih ada dua bar. So saya agak ada la kat dlm 10-15 rggt je. So saya bayar di kaunter untuk isi RM50. Rupanya bila rm42 dah penuh.. saya pump juga sampai rm45. Takut nak isi lagi.. sebab pernah terjadi melimpah2 keluar petrol.
Saya malas nak gi masuk dalam minta refund lagi rm5. Nak burn je sayang pulak. Saya pegang nozzle sambil perhati kot2 ada motor masuk.. takde pon. Saya hampir nak letak balik sebab nak tutup lubang tempat isi minyak kat kereta, tapi saya cuba pegang nozzle tu sambil tutup lubang minyak tu.. buat lambat sikit. Niat nak tunggu kot2 ada motor masuk.
Selesai je, hampir saya nak letakkan nozzle, ada satu motor datang ke pump sebelah. Budak muda, awal 20an saya kira. Saya panggil dia suruh tolak motor ke pump ni, saya cakap ada rm5 lagi, ambillah. Dia tolak motor ke tempat saya, dia seluk poket nak bayar, saya cakap tak payah, saya pass nozzle ke dia.
Saya cakap ..
"ambillah akak malas nak refund ke dalam.."
Dia cakap terima kasih. Dia tunduk, nampak sedih. Dia tunduk betul2 macam tak sanggup pandang kita, atau tunduk syukur pada Allah gitu. Cam speechlesss gitu..
Saya tanya dia, "eh apesal?"
Dia jawab dalam menahan sebak.
"Saya doa akak murah rezeki, tak tau nak cakap macam mana. sebenarnya saya belum gaji, duit sy ada 10 ringgit je ni, dok fikir isi minyak 3rggt, tinggal 7 rggt. Dok atas motor tadi saya dok fikir pasal duit je.. saya serah pada Allah je. Rupanya Allah nak bagi rezeki saya dapat minyak motor free,"
Saya pula sedih.. saya senyum je dan cakap.
"Dah tertulis rezeki awak,"
Saya masuk kereta, terus jalan. Dari jauh nampak dia lambai tangan tanda terima kasih. Saya yang cengeng dah 'banjir' dlm kereta. YA Allah.. bila hambaMu tawakal padaMu. Ada rezeki yang dah KAU janjikan.
Dan rencana Allah tu pasti. Saya sepatutnya nak drive terus balik Putrajaya, dan isi minyak di Petronas, sebaliknya Allah gerakkan hati saya belok ke Petron di Besraya. Jarang saya berhenti di situ isi minyak, hari ni tergerak hati nak isi kat situ..
Dan patutnya tadi saya guna debit kad, isi penuh ja.. tetapi saya pi masuk bayar rm50 kat dalam, teragak nak isi rm45 sahaja, tapi hati kata rm50 baru penuh.. rupanya betul cuma rm45 sahaja.. rm5 tu bukan hak saya, hak orang lain. Allah dah susun dan atur cantik2.
Itulah yang dikatakan dalam rezeki kita ada hak orang lain, yang kita kena kembalikan semula. Teratur hari ini dalam bahagian saya ada bahagian adik itu. Semuanya dari Allah. Niat kita juga penting.. saya benar niatkan nak kasi je baki petrol dah bayar tu pada sesiapa pun, dan dalam hati terdetik, biarlah dapat pada orang benar-benar layak. Maka Allah temukan kami.
Saya menangis sambil drive sebab saya semakin kuat dan yakin konsep tawakal pada Allah. Benar2 serahkan segala-galanya padaNya. Menulis ini pun saya sebak.
FB : Pnut Syafinaz
#COPYPASTE

P/S: Tujuan sebenar hanya nak sharing, #copypaste nie sambil mata  Arda berjujuran air mata huhuhu

Rahsia Susu Ibu Banyak Kini Terbongkar !!!

Umma Lacto Milk Booster Terhangat Di Pasaran! Susu badan keluar banyak macam dalam pantang!

Kelebihan umma lacto:
-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut

Sekotak hanya RM60 (semenanjung) / RM70 (sabah sarawak) dengan 19 bahan dalam 1 sachet! 

BUY 2 FREE 1!

BUY 4 FREE 2!

kandungan umma lacto: 
susu skim
kurma
whey manis
habbatussauda
madu
susu kambing
ekstrak halia
ekstrak alfafa
ekstrak bawang putih
ekstrak halba
kismis
beras perang
stevia
spirulina
gam arab
serbuk soya
fruktosa
serbuk protein 
serat larut
perisa yang dibenarkan.

HALAL JAKIM dan Kelulusan KKM semua kita ada! #ummalacto

sms/whatsapp 'umma lacto" ke 011-26093727

Nak susu meriah juga cepat pm kami di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

Atau terus SMS/WHATSAPP “UMMA LACTO” KE 01126093727


TESTIMONI UMMA LACTO >> KLIK SINI


Ramuan Sebenar SABUN PEWITT


® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun-temurun tok
® extract collagen
® vitamin C
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
® 3 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulilkan kulit dari kesan parut jerawat .
® vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..

SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727 atau

inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323

Arda juge sedang cari 10 orang agen, cepat2 kekosongan terhad, siapa cepat die dapat !! 

pm sy ye. pm "SY MAHU JADI AGENT PEWITT" di inbox, mudah sy reply. klik sini untuk terus ke inbox message >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323

SMS/Whatsapp "SY MAHU JADI AGENT PEWITT" ke 01126093727




BACA TAU..PENTING NI...

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua, semoga sentiasa gembira dan bahagia sentiasa ..

satu perkongsian.sejak kebelakangan ini dperhatikan banyak berlaku kematian akibat kanser dkalangan umat islam d Malaysia ni.kami pernah didatangi oleh bekas pelajar MRSM,seorng doktor pakar pemakanan dan selalu keluar di astro oasis dlm rancangan agen Halal..sape kenal dgn doktor mohd redza benjamin..beliau pengidap kanser tahap 3..tp dberi ksmpatan oleh Allah utk hdup d dunia ini.beliau banyak beri perkongsian tntg pengalamn beliau sbg pengidap kanser. saya akn cerita sedkit demi sedikit nanti.
Dr Reza ni pernah berpesan ketika sakitnya itu pd ibunya jgn benarkan doktor cabut talian hayat nya (bantuan oksigen) selagi beliau blum benar2 dsahkn mati.pd ketika dia koma, dr Reza mohn pd Allah atas segala kebaikan yg dia pernah lakukan sblum ini supaya dberi peluang kedua utk hidup dan dpt dia perbetulkn kesilapan yg telah beliau lakukan.
Kesilapan beliau adalah beliau selalu mmberi ceramah kesihatan kpd org ramai supaya mengamalkan pemakanan mengikut sunnah nabi tp malangnya beliau sendiri mengambil ubat-ubatan kimia utk dirinya..jd beliau telah berlaku hipokrit pd org ramai.dan sejak beliau sedar dari koma,beliau ubah cara pemakanan beliau dan mengesyorkn kita umat islam ikut sunnah nabi.
Sedikit perkongsian lg:
1-makan lah sayur2 atau buah2an dahulu sblum ambil makanan lain
2-makan makanan yg Halal & Thoiyyib(suci)
3- Jgn mkn berlebih lebihn (surah Al-A'raf ayat 31)..bhnti sblm knyng
4-Perhatikn mknn kamu Surah Abasa ayat 24
-INI PERKONGSIAN DARI Dr Reza YG ALLAH DAH LAME BGTAU KITA,CUME RAMAI DR KITA YG TAK TAHU ATAU BUAT2 TAK TAHU...

- cube perhatkn lobak merah kalau dipotong,apekah bentuknyer ?spt mata kan? so dlm kajian sains pun mndapati lobak sbnrnye bagus utk keshtn mata
-then, perhatikn tomato-mengadungi licopin-utk merawat jantung.cube belah tomato,lihat ada 4 cabang dlm tu,ibarat 4 injap dlm jntng kita. yer sbnrnya tomato mmg bagus utk jntung
-cube perhatikn anggur..bentuk asalnya jika kita ambil setangkai anggur adalah spt bntuk jantung kita kan? kajian sains pun mengatakn ia bgus utk jntng
-then perhatikan kacang walnut..kulitnyer keras susah nk dipecahkn dan isi dlmnya jika dilihat spt otak manusia.ia mmg bagus utk otak..pd ibu2 sila beri anak anda mkn walnut supaya otak cerdas dan mudah menghafal esspecially anak yg masuk tahfiz
-cube perhatikn kidney bean@ kacang merah..bentuk buah pinggang kita kan..ia mmg bagus utk rwtn buah pinggang
-batang saleri, bentuknye spt tulang manusia..mmg ia bgus utk tulang
-buah avocado-perhatikn buahnya dan mcmane bntuk isinye..ia spt rahim perempuan dan ia mmg bagus utk hormon wanita,bknnyer utk rawatan rmbut shj...
-buah Thin..cube perhatikn buah Thin ini.kaum adam cube perhatikn buah Thin ini danbb sndri ia brbntuk spt ape. kajian sains mndpti ia bagus utk kesuburan kaum lelaki.
Yahudi dah bnyk tipu kita..dia kata daging kmbing kalau mkn kena darah tinggi.itu semua satu pembohongan..DAGING KAMBING ADALAH PALING RENDAH KANDUNGAN KOLESTROL,yg kena drh tnggi tu sbb cara masakan kita,contohnya masak kmbng dgn santan yg brlebihn dan sbgainye...ape yg Allah jdkn semuanya baik.cume kita manusia yg salah guna betul tak? so perbetulkn cara pemikiran dan pemknn kita dan keluarga lepas ni..bnyk lg tips dr Dr. Reza ni...
INI tips lg utk siape yg mnghadapi masalah usus yg penuh dgn selaput @ lapisan sisa mknn yg tersangkut di saluran usus anda ,anda boleh mengamalkn cara ini secara berterusan yg dsyorkn oleh Dr. Reza ni..kosnyer sgt murah dan anda x perlu hbiskn puluhan ribuan ringgt utk kos rwtn usus ni.(kalau nk mmbazir jugak baik bg kat aku.. hihihi sory gurau ckit)..
Ok caranya mudah saje..anda cume perlu beli kelapa laut atau Nata d Coco tu,buang airnye oppss sory.. buang air manisan nata d coco tu dan ganti dgn air putih..kmdian anda beli 'YAKULT'..ok ini menyelit ckit beli yakult dan jgn beli vitagen krn yakult ni mengandungi 90% bakteria baik yg hidup berbnding dgn vitagen yg hnya mengandungi 80% bakteria mati..Then ambil lbh kurang 12-15 kiub nata d coco td cume campurkn dgn sebotol Yakult..
Amalkn setiap pagi waktu baru bangun tido SEBELUM ambil mknn lain@ kalau nk lbh bkesan buat dua kali sehari sebelum tido mlm..biar berterusan.insyaAllah kesannya najis kita akn lembut dan kotoran yg trsangkut pd usus akn dsingkirkn secara perlahan2..kalau anda tengok njis anda bwarna hitam,itu tandanya ada tndak bls yg baik dr amalan td..penyinhkiran toksid telah berlaku tp benda ni dia x war2kn pd org ramai..
Ada lg dan kwn2 kalau nk tahu ini bkn untuk kondem mane2 produk..cume Dr. Reza bgtau kenape kita mudah kena cancer tulang, kenape kita dsyorkn kena ambil calcium kononnye utk kuatkn tulang? sbnrnya tubuh bdn kita dah ada calcium.so bila kita ambil calcium berlebihn maka ia akn berlebhn dan akan menyebbkn trjadinye kanser tulang.. proses nyer trjadi aku xdpt terangkn..cube tanya pd yg pakar..cume saranan Dr. Reza adalah kita cume amalkn ambil 5 helai pucuk DAUN KARI di buat ulam,krn daun kari mengandungi calcium yg sgt tinggi.
5 helai daun kari bersamaan dgn Dua Gelas Susu Anlene.Logik akal kita lihatlah kenaae orang india suka masak atau makanan berasas daun kari dan tulang mereka kuat boleh buat kerja berat2.Gigi mereka pun putih dan berdaya tahan lama..hihihi ini tngok gigi masing2 umur baru 37 gigi banyak dah yg lompong.Betul tak? jangan marah ya berkongsi ilmu sambil bergurau.
Ok lagi satu kawan-kawan jangan amalkan minum air soya dan bagi anak minum air soya selalu kerana ia penggalak sel kanser dan boleh melemahkan otak.Ini semua penipuan dari yahudi,dia suruh orang islam minum soya tapi diorang minum susu kambing.
Dia nak musnahkan orang islam secara halus dan melalui perang saraf.Tolong control anak2 dari banyak berintenet dan lihat rancangan tv berbentuk hiburan sebab itu melalaikn kita dr mengingati Allah dan kesan sampingannya kita lihatlah saja sekarang.Saya cuma memperingatkan diri saya sendiri dan yg lain2.Yang baik adalah dr Allah dan yg x baik datang dari saya sendiri..

*gambar ihsan en google 

Siapa Ade Masalah Kulit Muka Wajib Baca !!!

Dulu muka penuh jerawat....siap ada nanah,,pakej combo tu...nk jumpe org pun malu.....kalau boleh, nk jer tutup muka bila keluar....
tp, jumpa laa sabun nie....katanya extract kulit kayu manis dan cengkih...xpnh jumpe lg sabun ala2 tradisional camni...mula2 cuba jer,tp dlm seminggu,jerawat dan nanah dh kering...pakai sebulan, licin semua jerawat...hepi jer smile emoticon ..dh laa MURAH, TANPA BAHAN KIMIA lak tu.....#sabunpewitt  #masalahjerawat #masalahkulitkusam #masalahparut

SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727

 atau inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323




Rabu, 21 Januari 2015

Testimoni Pengguna Sabun Pewitt !!

Alhamdulillah, memang terbaiklah feedback dr sis nie, dulu jerawat naik siap bernanah, tp bila dah guna sabun pewitt jerawat dan makin mengecil dan kecut !! Parut pun makin pudar =)

Uols yang nak cuba sama, jom ketahui rahsia kehebatan

Sabun piwwiiitttttt!!.... EXTRACT KULIT KAYU MANIS/BUNGA CENGKIH

#sabunpewitt

Kelebihan sabun
€ menghilangkan jerawat batu
€ menghilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan pori-pori kulit
€ menyihatkan kulit(vitamin-c)
€ menyegar kulit muka .
€ mengawal minyak berlebihan
€ mengekalkan kelembapan kulit
€ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
€ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
€ membuang toksin pada wajah
€ mengahalang blackhead dan whitehead
€ TAK BAYAR LEBIH ..

Kandungan #sabunpewitt
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun-temurun tok
® extract collagen
® vitamin C
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
® 3 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulilkan kulit dari kesan parut jerawat .
® vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..

Testimoni >> BLOG ARDA eSHOP

SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727 atau

inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323

Admin juge sedang cari 10 orang agen, cepat2 kekosongan terhad, siapa cepat die dapat !! 

pm sy ye. pm "SY MAHU JADI AGENT PEWITT" di inbox, mudah sy reply. klik sini untuk terus ke inbox message >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323

SMS/Whatsapp "SY MAHU JADI AGENT PEWITT" ke 01126093727

video



Selasa, 20 Januari 2015

Isteri Tak Bekerja?


Kaunselor : Apakah pekerjaan Encik Zainal?
Encik Zainal : Saya bekerja sebagai Akauntan di sebuah Bank.
Kaunselor : Halimah pula?
Encik Zainal : Dia tidak bekerja. Hanya suri rumah sahaja.
Kaunselor : Tiap-tiap pagi siapa yang sediakan sarapan pagi?
Encik Zainal : Halimah yang sediakan sebab dia tak kerja.
Kaunselor : Pukul berapa Halimah bangun untuk sediakan sarapan??
Encik Zainal : Pukul 5 pagi dia bangun kerana saya akan keluar bekerja pada pukul 6.30 pagi.
Kaunselor : Anak-anak encik Zainal ke sekolah bagaimana??
Encik Zainal : Halimah yang hantar sebab dia tidak bekerja.
Kaunselor : Selepas hantar anak-anak, Halimah buat apa?
Encik Zainal : Pergi ke pasar, kemudian balik rumah untuk memasak dan kemas rumah. Halimah kan tak bekerja.
Kaunselor : Petang hari selepas Encik Zainal balik rumah, apa yang Encik Zainal lakukan?
Encik Zainal : Balik berehat, kerana seharian saya penat bekerja.
Kaunselor : Apa Halimah buat?
Encik Zainal : Sediakan makanan, melayan anak, mengemas dan dia juga mengambil upah menjahit. Dia menjahit sehingga lewat malam kerana dia tidak bekerja.
Berdasarkan cerita di atas, anda rasa siapa yang lebih banyak bekerja?? 

Rutin sehatian Halimah bermula dari sebelum Subuh sehingga lewat malam, itu juga dikatakan TIDAK BEKERJA?? Suri rumah memang tidak perlukan segulung ijazah atau pangkat yang besar, tetapi peranan suri rumah sangat penting! Apatah lagi suri yang bekerja dari rumah !

Bila Kau Senyum Ku gembira !!

Selamat pagi semua, alhamdulillah anak sulung Arda dah boleh beradaptasi dengan dunia yang baru !!

Betul kata orang, amik masa nak sesuaikan diri dengan tempat yang baru, suasana yang baru dan kawan-kawan yang baru, tak kenal maka tak cinta, dah berkenalan terus terjatuh cinta ! hahaha tah ape-ape melalut
Sebenarnya Arda cuma nak kongsikan kegembiraan Arda dengan uolss je, seronoknya bila anak yang pada mulanya meraung-raung tak nak dihantar ke sekolah kini dah semangat nak ke sekolah dengan penuh gembira!!

Dalam bisnes juga, kalo kita tak berani nak cuba sesuatu yang baru kita takkan dapat tahu bagaimana nikmatnya hasilnya kan ?? Alhamdulillah, usaha plus tawakal, Insyaallah pasti ade hasilnya, nikmat Rezeki Dari Allah swt =)

                                     Senyuman kegembiraan dapat ke skolah dgn baju skolah yg baru smile emoticon

Isnin, 19 Januari 2015

Masalah JERAWAT ?? Kulit KUSAM ?? Nak Hilangkan PARUT JERAWAT ??

Jangan runsing dan risau lagi !!
Meh Arda nak bagitau, #sabunpewitt memang bagus untuk masalah jerawat, kulit kusam dan nak hilangkan parut jerawat, memang terbaiklah, kalo tak, takkanlah paling meletop ordernya sekarang nie, order bertalu-talu masuk nie sampai tak menang tangan ! 
Yang dah pakai memang berpuashati bahkan yang repeat order pun dah ramai, mula-mula beli satu bar, bile dah pakai rasa besh !! sekali repeat order satu dozen terus hahaha memang tak sangka !! hebatnya penangan #sabunpewitt  ni =)

Uolss yang mengalami masalah jerawat yang dah berkurun lama tumbuh kt muka sampai malu nk jumpe org (kalau bole nk tutup muka bila keluar tue)  memang disyorkan sangat-sangat cuba #sabunpewitt nie.. ramai yang dah cuba dah, pakai sebulan jer, jerawat-jerawat yg lama bertapak dimuka dah hilang...pakai sabun jer...dah laa murah...x perlu prabis beratus-ratus...#sabunpewitt  memang terlajak laris !!

Harga pun murah je....tak sampai rm100 pun, bukanlah rm90, bukan juga rm70, bukan juga rm50 tau !! murah-murah je Arda jual kat uolss nie, nak bantu uolss kembalikan kulit wajah yang sihat dan berseri2 ..Insyaallah, semuanya dengan izin Allah swt =)  yang nak spesial harga tue meh pm Arda terus yea 

berminat??


SMS/Whatsapp "sabun pewit" ke 01126093727 atau inbox kami, klik sini >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323

AGEN DIPERLUKAN
AGEN DIPERLUKAN 
AGEN DIPERLUKAN

Arda juge sedang cari 10 orang agen, cepat2 kekosongan terhad, siapa cepat die dapat !!
pm sy ye. pm "SY MAHU JADI AGENT PEWITT" di inbox, mudah sy reply. klik sini untuk terus ke inbox message >> +++>https://m.facebook.com/messages/thread/1386069798300323
SMS/Whatsapp "SY MAHU JADI AGENT PEWITT" ke 01126093727 =)


Kembali Fokus !!

Alhamdulillah, perubahan demi perubahan, pengalaman demi pengalaman semakin mendewasakan kita smile emoticon
Mood heppie, abam Nizar dah tak nangis dah pegi skolah smile emoticon smile emoticon
Bolehlah kembali fokus smile emoticon