Jumaat, 24 Oktober 2014

Antara Feedback dari Pengguna UMMA LACTO

Alhamdulillah, semakin banyak testimoni, semakin banyak feedback yang positif yang diterima dari pengguna yang dah mencuba UMMA LACTO !!

Terharu, gembira dan sebak semuanya ada, alhamdulillah syukur dengan nikmat yang tak terkata !! Suka sangat-sangat apabila dapat menjual produk yang dapat memberikan manfaat kepada penggunanya.

Teruja yang amat sangat sebabnya PERASAAN SERONOK YANG TAK TERHINGGA bila uolss yang minum UMMA LACTO bagi feedback susu makin meriah dan banyak.

 Naluri seorang ibu juga membuatkan  saya sedikit sensitif sebab pernah melalui detik dan kesukaran dan sedih yang amat apabila susu makin berkurang untuk si comel kan ??

 Tahniah buat para ibu yang penuh semangat dan tak jemu-jemu berusaha untuk memberikan khasiat SUSU IBU terhadap si comel !! Alhamdulillah semakin ramai yang dah mula sedar betapa HEBATNYA KHASIAT SUSU IBU !!  

Pengalaman sendiri menyusukan anak sehingga 2 tahun lebih, ALHAMDULILLAH  !! Kini kesannya dapat dilihat sekarang, memang anak yang menyusu susu ibu lebih aktif, pintar dan cerdas  tapi yang paling utamanya SISTEM IMUNISASI ATAU KETAHANAN dalam badan sangat kuat !! Anak yang menyusu SEPENUHNYA SUSU IBU memang kurang diserang demam atau selesema. 

Baru-baru ini, anak saya kene demam campak ! Demam hanya sehari sahaja, lepas tue campak keluar dengan banyak ditangan dan dikaki, TAPI alhamdulillah anak saya tetap aktif bermain, sampaikan orang tak percaya die kene demam campak ! Bila die aktif, die tak banyak meragam sebab leka dengan bermain hihihi Alhamdulillah pengalaman sendiri melihat perkembangan anak yang menyusu sepenuhnya hanya SUSU IBU SEHINGGA 2 TAHUN LEBIH !! 

Kepada ibu-ibu diluar sana, saya sangat2 syorkan USAHAKANLAH TANPA JEMU untuk berikan sepenuhnya SUSU IBU untuk bayi sehingga sekurang-kurang 2 tahun yea !! 

Kalo ade masalah susu kurang, Rasanya tue bukan lagi alasan yang kukuh untuk tak berikan susu ye, cuba UMMA LACTO untuk memeriahkan susu ibu tau !! 

Nak susu meriah juga cepat pm  di inbox +++>https://m.facebook.com/messages/thread/344115689032195

sms/whatsapp 'umma lacto" ke 01126093727 

JOM LIHAT  APAKATA PENGGUNA SETELAH MENCUBA UMMA LACTO  >>> 













Tiada ulasan:

Catat Ulasan