Ahad, 29 Jun 2014

Ramuan utama Natural Detox Formula


Psyllium sekam 
adalah bahagian benih-benih yang ovata Plantago tumbuhan. Sekam Psyllium adalah dicerna dalam manusia dan sering digunakan sebagai sumber serat pemakanan untuk transit GI tetap dan juga untuk pembersihan kolon. Mereka adalah fungsi untuk melegakan sembelit, sindrom cepat marah usus, penyakit diverticular, dan cirit-birit. 

Inulin 
adalah serat pemakanan terlarut semula jadi. Gentian ini boleh melarut dalam air untuk membentuk bahan agar-agar. Ia boleh membantu kolesterol darah yang lebih rendah dan paras glukosa. Inulin juga prebiotik yang berkesan, merangsang pertumbuhan bakteria baik dalam usus. Ia meningkatkan aktiviti bakteria berfaedah dalam usus, dengan bertindak sebagai "makanan" untuk bakteria baik dalam sistem pencernaan anda. 

Alfalfa
adalah dicadangkan untuk menjadi pembersih yang baik dan diuretik semulajadi. Ini herba serba boleh juga ubat tradisional untuk tekanan bersama, dan dikatakan sebagai perangsang selera makan yang sangat baik dan tonik keseluruhan. Ia amat berguna dalam menyokong kesihatan saluran kencing termasuk buah pinggang, pundi kencing dan sujud. Ia boleh digunakan untuk membuang toksin badan, terutama hati. 

Serat oat
adalah serat larut yang berkesan, yang membantu dalam mengurangkan kolesterol dan risiko kardiovaskular. Ia juga memperbaiki kawalan glycemic, merendahkan trigliserida dan meningkatkan HDL (kolesterol baik). 

Ekstrak Teh hijau 
kaya dengan polifenol dikenali sebagai Epigallocatechin Gallate. Ekstrak teh hijau meningkatkan penggunaan tenaga dengan meningkatkan pengoksidaan lemak. Di samping itu, ia juga bertindak sebagai antioksidan. Antioksidan adalah sangat penting di dalam badan kerana ia membantu menghapuskan sebatian berbahaya yang boleh menyebabkan kerosakan pada sel-sel. Dengan mengoksidakan sebatian tertentu sebelum badan tidak, antioksidan ini mengeluarkan bahan kimia daripada badan dengan selamat sebelum apa-apa kerosakan dilakukan. 

Aloe Vera 
adalah terjejas untuk penyembuhan luka terbakar dan luka dan menjadikan kulit licin, lembut dan melembapkan ia. Para penyelidik telah mendapati bahawa Aloe buaya mudah merangsang fibroblas untuk membuat tisu baru. Selain itu, ia juga digunakan untuk meningkatkan harta sel-sel imun, dan ia adalah sangat berkesan untuk menghapuskan pembaziran, meningkatkan penyerapan nutrien dan fungsi pencernaan.



HARGA:
SEKOTAK (15 SACHET)
RM70 /RM80 (CAJ POSTAGE RM10)

OFFER : BELI  2 KOTAK RM130 /RM140  (PERCUMA POS) 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan