Isnin, 30 Jun 2014

Bahan-bahan Ramuan Pellavina Natural Slimming formula


Inulin
********adalah serat pemakanan terlarut semula jadi. Gentian ini boleh melarut dalam air untuk membentuk bahan agar-agar. Ia boleh membantu kolesterol darah yang lebih rendah dan paras glukosa. Inulin juga prebiotik yang berkesan, merangsang pertumbuhan bakteria baik dalam usus. Ia meningkatkan aktiviti bakteria berfaedah dalam usus, dengan bertindak sebagai "makanan" untuk bakteria baik dalam sistem pencernaan anda. 

L-Carnitine 

*****************adalah disintesis daripada asid amino lisin dan methionine. Ia memindahkan asid lemak rantai panjang, seperti triglycerides ke dalam mitokondria, di mana mereka merangsangkan lemak yang dibakar untuk menghasilkan tenaga, ia bergerak bebas asid lemak ke dalam mitokondria sel di mana asid lemak bebas ditukar kepada tenaga. L-carnitine juga membuang bahan buangan di dalam sel. 

Psyllium sekam 

**********************adalah bahagian benih-benih yang ovata Plantago tumbuhan. Sekam Psyllium adalah dicerna dalam manusia dan sering digunakan sebagai sumber serat pemakanan untuk transit GI tetap dan juga untuk pembersihan kolon. Mereka adalah fungsi untuk melegakan sembelit, sindrom cepat marah usus, penyakit diverticular, dan cirit-birit. Kajian telah mendapati bahawa psyllium sekam dapat merendahkan tahap kolesterol dan kencing manis mengawal yang mempunyai potensi untuk mengurangkan risiko Penyakit Jantung Koronari, CHD. 

Serat gandum 

*********************
adalah jenis serat tidak larut. Ia mengekalkan air di dalam usus, mempercepatkan pukal untuk menggalakkan usus. Serat tidak larut juga mempercepatkan penyingkiran sisa toksik dan mengekalkan pH optimum yang memaksimumkan fungsi pencernaan dan mencegah kanser kolon. 


Protein soya boleh memberi manfaat dalam darah tinggi dan menopaus. Ia juga boleh memberi manfaat dalam mengekalkan lipid sihat dan dalam osteoartritis. 

Ekstrak Garcinia Cambogia 

*************************************
mengurangkan jumlah karbohidrat yang ditukarkan kepada lemak badan. Hal ini dengan menyekat enzim utama (lyase ATP-citrate) yang jika tidak bertindak sebagai blok bangunan utama bagi pembentukan lemak. 


Ekstrak Teh hijau 

**************************
kaya dengan polifenol dikenali sebagai Epigallocatechin Gallate. Metabolisme adalah kadar di mana kita membakar kalori. Apabila metabolisme anda rendah, lebih banyak tenaga disimpan sebagai lemak. Apabila metabolisme anda tinggi, anda membakar kalori dengan lebih cepat. Ekstrak teh hijau meningkatkan penggunaan tenaga dengan meningkatkan pengoksidaan lemak. Di samping itu, ia juga bertindak sebagai antioksidan. Antioksidan adalah sangat penting di dalam badan kerana ia membantu menghapuskan sebatian berbahaya yang boleh menyebabkan kerosakan pada sel-sel. Dengan mengoksidakan sebatian tertentu sebelum badan tidak, antioksidan ini mengeluarkan bahan kimia daripada badan dengan selamat sebelum apa-apa kerosakan dilakukan. 


L-glutamin 

******************
adalah asid yang paling banyak amino (bangunan blok protein) di dalam badan. Adalah dipercayai bahawa glutamin pemakanan meningkatkan rembesan hormon pertumbuhan dan dengan itu mendorong otot bangunan dan meningkatkan jumlah otot. Glutamin bertindak secara langsung pada otot untuk menghalang myofibril penguraian protein yang dipertingkatkan dengan berpuasa atau tekanan. 


Ekstrak oren pahit 

**************************
mengandungi beberapa alkaloid semula jadi yang selamat meningkatkan penurunan berat badan. The amina dalam ekstrak oren pahit merangsang pemecahan lemak dan pada masa yang sama menyebabkan pembakaran kalori. Dengan kesan yang positif meningkatkan kadar metabolisme, meningkatkan kalori terbakar harian, membantu membakar kedai-kedai lemak yang berlebihan, mengeluarkan dopamine, menyebabkan "rasa yang baik" kesan dan meningkatkan tahap tenaga. 


Aloe Vera

****************
adalah terjejas untuk penyembuhan luka terbakar dan luka dan menjadikan kulit licin, lembut dan melembapkan ia. Para penyelidik telah mendapati bahawa Aloe buaya mudah merangsang fibroblas untuk membuat tisu baru. Selain itu, ia juga digunakan untuk meningkatkan harta sel-sel imun, dan ia adalah sangat berkesan untuk menghapuskan pembaziran, meningkatkan penyerapan nutrien dan fungsi pencernaan.



HARGA SEKOTAK (10 SACHET)

RM120 ( CAJ POSTAGE RM10)

OFFER : BELI 3 KOTAK  HANYA RM180 SAHAJA =)

sms/whatsapp "nak slim" ke 01126093727 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan